اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۴۷۷

با این برد فاصله‌مان با سایر تیم‌ها تقریباً نزدیک شد

با این برد فاصله‌مان با سایر تیم‌ها تقریباً نزدیک شد
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: به 3 امتیاز بازی نیاز داشتیم.
۱۸:۲۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

غلامرضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان بعد از بازی مقابل سپیدرود گفت: خدا را شکر می‌کنم توانستیم 3 امتیاز را بگیریم که خیلی نیاز داشتیم. حتی بازیکنان می‌توانستند بهتر از این باشند. 

وی افزود: برای این پیروزی بسیار خوشحالم بعد از 4 بازی که آمدم بردیم و شرایط تغییر کرده است. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم چون به آن نیاز داشتیم البته بازیکنان من فقط 30 درصد از توانایی خود را به نمایش گذاشتند. امیدوارم قدر خود را بدانند تا در بازی آینده شرایط بهتری داشته باشیم. امیدوارم با این برد شرایط فراهم شود تا در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان حریفان باشیم.

عنایتی همچنین درباره داوری عنوان کرد: داوری مسأله خاصی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: ما عقب‌افتادگی داریم به همین دلیل باید بیش از حد توان انرژی بگذاریم. دو بازیکن جدید اضافه کردم که فکر می‌کنم با آنها ترکیب تیم کامل می‌شود و ما برای بازی‌های بعد آماده خواهیم شد. با این برد فاصله‌مان با سایر تیم‌ها تقریباً نزدیک شد.

سرمربی سیاه‌جامگان درباره غیبت حنیف عمران‌زاده یادآور شد: او بازیکن ما است با شناختی که از حریف دارم می‌تواند به تیم کمک کند. او بازیکن با قابلیتی است.

عنایتی همچنین درباره یونس شاکری و گلزنی‌اش در دیدار امروز گفت: او بازیکن با قابلیتی است اگر شرایط را حفظ کند می‌تواند بهتر از من هم بازی کند تلاش می‌کنیم که او بتواند شرایط ایده‌آل را حفظ کند. شاکری بازیکنی است که از نظر روحی و روانی زود تحت تأثیر قرار گرفته است. الان شرایطش را تغییر داده و وقتی برگشت به او گفتم می‌تواند بهتر از چیزی که است بشود. ما روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کردیم تا انگیزشی باشد برای موفقیت بیشتر. به بازیکنان گفتم باید بیشتر حمله کنند تا گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش در نشست خبری در خصوص رفتن سیف‌اللهی به پارس جنوبی جم، گفت: او در تمرینات حضور ندارد اما توقع داشتم حرفه‌ای عمل می‌کرد و حداقل یک زنگ به من می‌زد.

عنایتی همچنین درباره جذب یعقوب کریمی و دهنوی اظهار داشت: ما مذاکراتی با بازیکنان انجام می‌دهیم هر وقت آنها را در تمرین دیدید می‌توانید بگویید بازیکنان مشکی‌پوشان است. فوتبال ما شرایط حرفه ای ندارد به همین دلیل نمی‌توانم بگویم با چه بازیکنانی مذاکره کرده‌ایم. شرایط حرفه‌ای که هیچ فوتبال ما شرایط آماتوری هم ندارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین